Tuesday, April 10, 2012

diet plan part 2

have you had your shake today? yes im done.. luv my tropical fruit shake.ikut program shapework bersama herbalife, memang best, sebab menyenangkan. iya lah bila kita dalam in program untuk menurunkan berat badan, pasti kita akan berkira-kira dengan makanan dan kalori yang kita ambil kan,sebab dengan pengurangan dalam pengambilan kalori, akan membantu kita dalam penurunan berat badan.
bagi apa yang as faham formula nya macam nie

KURANG KALORI = TURUN KG

senangkan, nie formula as, tapi sebenarnya ada lain formula lagi.
berbalik dengan shake herbalife, ramai salah sangka yang herbalife adalah ubat, maaf... herbalife BUKAN UBAT , di ulang sekali lagi, BUKAN UBAT!
HERBALIFE adalah meal replacement yang lengkap dengan nutrisi yang badan kita perlukan, dan paling bagus ianya RENDAH KALORI!
sebab tu as pilih herbalife, sebab as nak sesuatu yang menyenangkan diri as semasa ikuti program penurunan berat badan, as tak rasa lapar,bertenaga, siap boleh exercise, walaupun kurang makan.as tak rasa mengantuk setiap kali lepas sarapan pagi dengan shake herbalife,berbeza sangat kalau as bersarapan pagi dengan sumber dari karbohidrat, as akan rasa cepat lapar, dan mengantuk.
lagi satu dengan herbalife, as dah tak perlu membuat kira- kiraan kalori untuk sarapan pagi dan makan malam. dan yang best as masih boleh enjoy dengan makanan kegemaran sewaktu makan tengah hari.
ish... banyak sangat kelebihan as ikuti program shape work herbalife, walaupun kg tak banyak turun, tapi im still shape up!so bagi sesiapa nak shapeup kan badan tu, jangan segan hubungi as. insyallah as akan bantu.
ok ini hari nie punya plan diet. badan rasa makin segar dan ringan... syukur alhamdulillah... macam drama korean GOKUSEN " fighto oh"
yess!! i know i can do it!! lets do it together!!!

No comments:

Post a Comment