Saturday, April 7, 2012

siapa nur alya zafirah??

hari tu as dah janji kan...nak citer saper nur alya zafirah..ok nie la dia orangnya.as panggil dia uya...uya nie anak buah as yang sulung,anak adik lelaki as.mama uya consume herbalife masa kandungan nya berusia 6 bulan.uya sangat berbeza,kulit dia pink colour,bibir merah masa dia lahir,muka memang nampak sangat rupa perempuan.sekarang uya dah masuk 9 bulan, sangat bijak dan cerdik.sebelum nie just lihat baby herbalife orang lain je..kali ini walaupun bukan baby sendiri dapat tengok depan-depan sendiri bila tengok mama uya consume herbalife masa mengandung.
herbalife sangat-sangat,terbaik untuk ibu mengandung dan yang menyusukan anak. sebab herbalife hanyalah makanan yang sama macam makanan yang kita makan selalu,cuma herbalife shake cukup dengan nutrisi yang sel badan kita perlukan.
"so...as u mean makanan kita makan tu tak berkhasiat la?"
tentu korang cakap macam tu kan...sebenarnya makanan yang korang makan tu bukan tak berkhasiat,cuma tak cukup nutrisi jer.cer pikir balik..macamana dengan pemprosesan makanan sekarang, cara pakaging,penyimpanan stok,ada yang di wax,diletak kan racun serangga,malah cara penyediaan makanan tu...cara memasak yang salah pun boleh membuatkan nutrisi makanan itu hilang,menjadi sedikit,malah hingga hilang nutrisi pun ada.
jadi... dengan herbalife menyenang dan memudah kan kita,hanya tak sampai 5 minit je, kita dah dapat 55 jenis nutrisi yang sel badan kita perlukan.
memang sedap, ada 5 perasa lagi....vanila ,capucino,coklat,strawberry,dan tropical fruit...so JOM SIHAT!tukar sarapan je...

No comments:

Post a Comment