Thursday, February 2, 2012

sedikit sinopsis TENTANG AKU SETAHUN TANPA BLOG.

so strory pertama aku..dah tentu tentang aku..what happen to me?to my family?n my herbalife?kan...
aku perasan aku stop update kat blog selepas amirah aida masuk wad icu dan kritikal 50-50.tapi sekarang syukur alhamdulillah..semuanya selamat,amirah aida semakin sihat dengan bekalan ubat yang perlu dia ambil seharian untuk seumur hidup dan alhamdulillah..nutrisi herbalife membantu badan amirah aida untuk sihat dan aktif.

family besar aku pula sekarang dah mula bertambah,aku dah mula ada adik ipar lelaki dan dah ada anak buah sulung.apa yang best anak buah sulung aku nie,mama dia consume herbalife masa kandungan usia 6 bulan,nama dia NUR ALYA ZAFIRAH...sedapkan nama dia.sesedap badan dia..hehehe.memang betul baby herbalife sangat-sangat berbeza dengan baby yang ibu dia tak consume herbalife,nak tahu kenapa?nantikan cerita NURALYA ZAFIRAH di next post k.



cerita herbalife??erm...alhamdulillah..aku masih dengan herbalife,dari bulan 5 tahun 2009 hingga skarang..dan insyallah sampai bila-bila.tahun lepas 2011 aku hanya dapat attend SPECTACULAR je.EXTRAVAGANZA,WORLD TEAM SCHOOL..semua aku tak dapat pergi,nak kata aku down?..tak lah jugak..tapi honestly aku cakap,tahun lepas aku memang sangat-sangat-sangat kurang attend training,apa yang jadi??nanti aku cerita kat next post gak k...


APA-APA PUN KORANG LAH...YANG BUAT KAN AKU KUAT,TQ FOR UR CALL,TQ FOR UR KATA-KATA INSPIRED DENGAN PERUBAHAN AKU(bukan bermegah diri..jgn salah anggap k),KERANA DENGAN KATA-KATA KORANG MEMBUATKAN AKU LEBIH SEMANGAT DENGAN HERBALIFE,UNTUK JADI MANUSIA BARU,UNTUK BANTU LEBIH RAMAI LAGI ORANG UNTUK JADI LEBIH SIHAT!!TQ ALL..I LOVE UUUU....

so tunggu next post..untuk tahu,macamana Amirah Aida,Siapa NURALYA ZAFIRAH,APA SEBAB AKU NAIK KG,APA HEALTHY LIFE AKU UNTUK LOSE WEIGHT SEKARANG,APA JADI DENGAN HERBALIFE AKU?....korang tunggu k.

No comments:

Post a Comment